Denisa BROŽKOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně

The effect of the mobile application on customer shopping behaviour in the store
Abstract:
Mnoho firem začíná s vývojem vlastní mobilní aplikace pro svou prodejnu za účelem podpory prodeje, získání více stálých zákazníků a zvýšení návštěvnosti v kamenné prodejně s možným využitím jejich aplikace přímo v obchodě. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, které z nástrojů značkové mobilní aplikace obchodu Orsay využívají zákazníci v kamenné prodejně v Ústí nad Labem a následně prozkoumat jejich …more
Abstract:
Many companies have started developing their own mobile applications to use in their stores for sales promotion, to gain more regular customers and increase visitor numbers in the store with possible use of the application right on the spot. The aim of the Bachelor's thesis was to find out what tools of Orsay brand application are used in the store in Ústí nad Labem and then explore their influence …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BROŽKOVÁ, Denisa. Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management