Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně – Denisa BROŽKOVÁ
Denisa BROŽKOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně
The effect of the mobile application on customer shopping behaviour in the store
Abstract:
Mnoho firem začíná s vývojem vlastní mobilní aplikace pro svou prodejnu za účelem podpory prodeje, získání více stálých zákazníků a zvýšení návštěvnosti v kamenné prodejně s možným využitím jejich aplikace přímo v obchodě. Cílem bakalářské práce bylo zjistit, které z nástrojů značkové mobilní aplikace obchodu Orsay využívají zákazníci v kamenné prodejně v Ústí nad Labem a následně prozkoumat jejich …moreAbstract:
Many companies have started developing their own mobile applications to use in their stores for sales promotion, to gain more regular customers and increase visitor numbers in the store with possible use of the application right on the spot. The aim of the Bachelor's thesis was to find out what tools of Orsay brand application are used in the store in Ústí nad Labem and then explore their influence …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BROŽKOVÁ, Denisa. \textit{Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/saqglw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BROŽKOVÁ, Denisa. Vliv mobilní aplikace na nákupní chování zákazníka v kamenné prodejně. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Mobilní – elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Petr Mareš -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev