Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí – Bc. Dita Kopecká
Bc. Dita Kopecká
Diplomová práce
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
Research of selected activities in the process of customer relationship management in the current competitive environment
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí” je zmapování situace v oblasti řízení vztahů se zákazníky v oboru property management v Praze. Úvodní kapitoly se věnují řízení vztahů se zákazníky obecně, oboru property management a souvisejícím návaznostem řízení a správy nemovitostí. V další části je práce pojata jako konkrétní …víceAbstract:
The subject of this disertation "Research of selected activities in the process of customer relationship management in the current competitive environment" is the mapping of the situation of customer relationship management in the Property Management sector in Prague. The introductory section is devoted to customer relationship management in general, and the Property Management profession and related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ot9hz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová