Studenti se speciálnimi vzdělávacími potřebami na střední odbomé škole z pohledu učitelů. – Jitka Nagyova
Jitka Nagyova
Bachelor's thesis
Studenti se speciálnimi vzdělávacími potřebami na střední odbomé škole z pohledu učitelů.
Abstract:
Předložená práce se zabývá inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední odborné škole z pohledu učitelů. Cílem je zlepšení pohledu na inkluzi a větší informovanost. Teoretická část obsahuje základní legislativu týkající se inkluze, vysvětluje pojem inkluze a roli podpůrných zařízení, která by měla podporovat a ulehčit zařazení těchto dětí do běžné výuky. V praktické části nalezneme …moreAbstract:
The presented work seeks to analyze the inclusion of pupils with special educational needs at a secondary vocational school from the perspective of teachers. The aim is to improve the view of inclusion and increase awareness. The theoretical part contains the basic legislation concerning the topic of inclusion, explains the concept of inclusion and the role of inclusion support facilities, which are …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2022
Identifier:
http://theses.cz/id/satvqd/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2022
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NAGYOVA, Jitka. \textit{Studenti se speciálnimi vzdělávacími potřebami na střední odbomé škole z pohledu učitelů.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2022. Available from: https://theses.cz/id/satvqd/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáka s epilepsií v základní škole
Zuzana Vašulková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková