Helena Sieglová Rabasová

Bachelor's thesis

Měření spokojenosti zaměstnanců jako klientů s Českou spořitelnou

Measuring the satisfaction of employees as clients with Česká spořitelna
Abstract:
Hlavním cílem práce je zjistit, jaká je spokojenost dlouhodobých zaměstnanců České spořitelny coby jejích klientů a jaké faktory na ni mají vliv, a zhodnotit, zdali loajalita a znalost bankovního sektoru ovlivňuje či neovlivňuje výši spokojenosti. Dále zjistit, zdali by v případě změny zaměstnání, byla i nadále Česká spořitelna využívána jako jejich hlavní banka. Dojde ke zhodnocení všech faktorů, …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to determine the satisfaction of long-term employees of Česká spořitelna as its clients and what factors influence it, and to evaluate whether loyalty and knowledge of the banking sector affects the level of satisfaction. Furthermore, to find out whether they would continue to use Česká spořitelna as their main bank if they changed jobs. All the factors that influence …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2024
  • Supervisor: Tomáš Sadílek
  • Reader: Kateřina Chvátalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92490