Marketingová komunikace firmy Green Ways – Lucie Valentová
Lucie Valentová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Green Ways
Marketing Communication of Green Ways Company
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o marketingové komunikaci firmy Green Ways. Cílem práce je posoudit současnou marketingovou komunikaci a na základě dotazníkového šetření zhodnotit, zda je prováděna efektivně. Z provedeného šetření vyplývá, že marketingová komunikace společnosti je poměrně efektivní, nedostatky jsou spatřovány spíše u prodejců v síti Green Ways. Práce by mohla být přínosem právě pro výše …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing communication of the Green Ways company. The aim of the thesis is to assess the current marketing communication and based on questionnaire research appraise, whether it is executed efficiently. The research shows that the company´s marketing communication is relatively effective, imperfections are rather seen at salespeople of the Green Ways company. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68721
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68721
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová