Cosmetics Advertisments in the Women's Magazines: Syntactic level – Michaela Prochásková
Michaela Prochásková
Bakalářská práce
Cosmetics Advertisments in the Women's Magazines: Syntactic level
Abstract:
Teoretická část práce popisuje specifické aspekty jazyka reklamy a anglické syntaxe. Praktická část analyzuje reklamní slogany na kosmetické výrobky v ženských časopisech z hlediska jejich syntaktické struktury. Slogany byly rozděleny do několika hlavních skupin a byl vyhodnocen jejich výskyt. Bylo zjištěno, že nejčastěji se vyskytují slogany v rozkazovací větě.Abstract:
The theoretical part describes the specific aspects of the language of advertising and the English syntax. The practical part analyzes cosmetic slogans in women´s magazines in terms of their syntactic structure. Slogans were divided into several major groups and it is determined which types occur the most frequently and why. It was found out that the most frequent language utterances that occur among …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2008
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Nádraská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prochásková, Michaela. Cosmetics Advertisments in the Women's Magazines: Syntactic level. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Food Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Food Advertisements
Michaela MRKÁČKOVÁ -
The Language of Job Advertisements - Characteristics of Selected Language Means in Job Advertisements
Iuliia FIALOVÁ -
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
Lucie Fialová -
The Language of Advertisements
Jana Frantíková -
Language Comparison of Advertisements
Zora Hladíková -
The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements
Dominik HONEŠ -
Contrastive language analysis of advertisements aimed at men and women
Simona BATHKE