Komunikace jako nástroj managementu ve firmě – Markéta Šindelářová
Markéta Šindelářová
Bakalářská práce
Komunikace jako nástroj managementu ve firmě
Communication as a management tool in company
Anotace:
Správně nastavená interní firemní komunikace může být pro společnost nemalou konkurenční výhodou. Problémem však je, že spousta společností nevěnuje vnitropodnikové komunikaci dostatečnou pozornost. Cílem této práce je určit, jaký je vhodný způsob komunikace vzhledem k organizační struktuře společnosti za pomoci provedení dotazníkových šetření ve 2 online marketingových společnostech. Ze získaných …víceAbstract:
Internal corporate communication set properly can be a significant competitive advantage for a company. The problem is that many companies do not pay enough attention to internal communication. The bachelor thesis aims to determine what is a suitable communication with respect to an organizational structure of a company. The data set is based on conducting questionnaire surveys in 2 online marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
- Vedoucí: Oto Potluka
- Oponent: Veronika Motlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80006
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Organizational structure of ocean carriers in Central Europe and related benefits and problems
Teemu Schaper -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková