Tuan Duy NGUYEN

Bachelor's thesis

Kvalita reklamačního procesu B2B společnosti a její vliv na záměr kupujícího setrvat v opakovanému nákupu.

Quality of complaint process of a B2B company and its impact on buyer's repurchase intention.
Abstract:
Se stále rostoucím množstvím konkurence a zvyšující se sílou zákazníků může být v současnosti obtížné udržet si zákazníky. Právě v těchto situacích může poskytování kvalitních reklamací představovat konkurenční výhodu, kterou se firma odliší. Zkušenost kupujícího s reklamací může podstatně ovlivnit, jestli u firmy bude dále nakupovat nebo jestli odejde ke konkurenci. Třemi významnými faktory, které …more
Abstract:
Nowadays with rising amount of competition and increasing influence from customers it can be difficult to maintain a customer base. In these situations, providing quality complaint process can give you advantage and differ you from the competition. Buyer's experience with complaint process can greatly affect, whether they will keep repurchasing or whether they leave for competition. Three important …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NGUYEN, Tuan Duy. Kvalita reklamačního procesu B2B společnosti a její vliv na záměr kupujícího setrvat v opakovanému nákupu.. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická