Marketingové aktivity firmy Pekárek spol. s r.o. - Dům zubní péče – Jakub Bouček
Jakub Bouček
Bakalářská práce
Marketingové aktivity firmy Pekárek spol. s r.o. - Dům zubní péče
Marketing actvities Pekárek ltd. - Dental care centre
Anotace:
Bakalářská práce je psána na téma marketingových aktivit v zdravotnickém zařízení zaměřeném na stomatologii. Její součástí je teoretická část kde jsou popsány základní nástroje marketingu jako je marketingový mix či SWOT analýza, které je možné v tomto oboru využít. Praktická část práce popisuje jednotlivé nástroje, jak jsou praktikovány v domech zubní péče o dítě a rodinu. V závěru práce jsou doporučení …víceAbstract:
Bachelor thesis is written about marketing activities in dental medical center. Theoretical part is keen on describing basic marketing tools such as marketing mix or SWOT analysis, which can be used in this field. Practical part of thesis deals with individual tools and how they are used in houses of dental care for children and family. In conclusion are added recommendations and other opportunities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 9. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31767
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Michal Pekárek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31767
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Dětská paliativní péče ve zdravotnickém zařízení
Hana NEISEROVÁ -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková