Marketingové aktivity firmy Pekárek spol. s r.o. - Dům zubní péče – Jakub Bouček
Jakub Bouček
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity firmy Pekárek spol. s r.o. - Dům zubní péče
Marketing actvities Pekárek ltd. - Dental care centre
Abstract:
Bakalářská práce je psána na téma marketingových aktivit v zdravotnickém zařízení zaměřeném na stomatologii. Její součástí je teoretická část kde jsou popsány základní nástroje marketingu jako je marketingový mix či SWOT analýza, které je možné v tomto oboru využít. Praktická část práce popisuje jednotlivé nástroje, jak jsou praktikovány v domech zubní péče o dítě a rodinu. V závěru práce jsou doporučení …moreAbstract:
Bachelor thesis is written about marketing activities in dental medical center. Theoretical part is keen on describing basic marketing tools such as marketing mix or SWOT analysis, which can be used in this field. Practical part of thesis deals with individual tools and how they are used in houses of dental care for children and family. In conclusion are added recommendations and other opportunities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 9. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31767
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Michal Pekárek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31767
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Dětská paliativní péče ve zdravotnickém zařízení
Hana NEISEROVÁ -
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl