Podpora pozitivního osobnostního rozvoje slyšících jedinců vychovávaných neslyšícími rodiči – Bc. Jana Maissnerová
Bc. Jana Maissnerová
Diplomová práce
Podpora pozitivního osobnostního rozvoje slyšících jedinců vychovávaných neslyšícími rodiči
Support of Positive Personality Development of Hearing Individuals Brought-up by Deaf Parents
Anotace:
Diplomová práce se zabývá podporou pozitivního osobnostního rozvoje slyšících dětí neslyšících rodičů, které bývají označovány zkratkou CODA (z anglického Children Of Deaf Adults). Jejím hlavním cílem je zanalyzovat vliv daného typu výchovy na rozvoj osobnosti těchto jedinců a na základě získaných informací optimalizovat vývoj slyšících dětí neslyšících rodičů prostřednictvím osvětové přednášky. Teoretická …víceAbstract:
The thesis deals with the support of the positive personality development of deaf parents´ hearing children, who are designated with the abbreviation of CODA (Children Of Deaf Adults). Its main objective is to analyze the impact of the given type of upbringing on the personality development of these individuals and on the basis of the acquired information to optimize the development of deaf parents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v4abv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Blatná
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Slyšící potomci neslyšících rodičů jako tlumočníci
Roman Vránek -
Specifika tlumočení CODA tlumočníky z pohledu neslyšících osob
Martina Pánková -
Bilingualism and Interference: A Corpus-based Linguistic Analysis of Bilingual Children’s Speech in a Czech-English Environment
Lucie Olijnyková -
Bilingual (Cz-Eng) Children: School Methods and Family Approaches
Kateřina Hibšová -
Sociolingvistické a psycholingvistické aspekty bilingvismu
Mai Huyen Vu thi -
Bilingvální a bikulturní identita neslyšících
Renáta Sýkorová -
Bilingvální a bikulturní identita neslyšících
Renáta Sýkorová -
Umění v kultuře Neslyšících
Dominika Lukášová