Online marketingová strategie vybraného subjektu – Eliška Hronková
Eliška Hronková
Diplomová práce
Online marketingová strategie vybraného subjektu
Online Marketing Strategy of the Selected Entity
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl zanalyzovat online marketingovou strategii vybraného subjektu za rok 2019 a na základě zjištěných poznatků navrhnout její optimalizaci pro rok 2021. Analyzovaným subjektem je Oddělení cestovního ruchu Plzeňského kraje, tento subjekt se zabývá destinačním marketingem, je regionálním koordinátorem cestovního ruchu pro Plzeňský kraj. Práce je rozdělená do čtyř kapitol, …víceAbstract:
This diploma thesis aims to analyze the online marketing strategy of the selected entity in 2019 and to propose its optimization for 2021 based on the findings. The analyzed entity is the Department of Tourism of the Pilsen Region, which is responsible for coordination of tourism and destination marketing. The thesis is divided into four chapters, the first two focus on the internet marketing theory …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2021
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Webová platforma pro online marketing
Tomáš Křivánek -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Společenská odpovědnost firem a web 2.0
Jan Brandejs -
Péče o zákazníky s využitím nástrojů Web 2.0
Filip Ščotka -
Vliv sociálních webů na vnímání přátelství: Srovnání sociálních sítí uživatelů Facebooku a těch, kteří žádný sociální web nepoužívají
Zuzana HÁJKOVÁ