Eliška Hronková

Master's thesis

Online marketingová strategie vybraného subjektu

Online Marketing Strategy of the Selected Entity
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl zanalyzovat online marketingovou strategii vybraného subjektu za rok 2019 a na základě zjištěných poznatků navrhnout její optimalizaci pro rok 2021. Analyzovaným subjektem je Oddělení cestovního ruchu Plzeňského kraje, tento subjekt se zabývá destinačním marketingem, je regionálním koordinátorem cestovního ruchu pro Plzeňský kraj. Práce je rozdělená do čtyř kapitol, …more
Abstract:
This diploma thesis aims to analyze the online marketing strategy of the selected entity in 2019 and to propose its optimization for 2021 based on the findings. The analyzed entity is the Department of Tourism of the Pilsen Region, which is responsible for coordination of tourism and destination marketing. The thesis is divided into four chapters, the first two focus on the internet marketing theory …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2021
  • Supervisor: Zuzana Kvítková
  • Reader: Martin Vaško

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81826

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch