Navržení obalového designu pro produkty papírenské firmy – Anna Hábová
Anna Hábová
Bakalářská práce
Navržení obalového designu pro produkty papírenské firmy
Designing a packaging design for paper products of a stationery company
Anotace:
Tato práce se zabývá propojením obalového designu s firemní identitou. Popisuje postup jeho navržení s důrazem na propojení nápadité vizuální stránky s firemní image značky. Teoretická část uvádí tuto tématiku do širšího kontextu, zároveň ale konkrétně vysvětluje základní pojmy související s firemní identitou, obalovým designem a positioningem značky. Popisuje obecný postup práce s klientem při navrhování …víceAbstract:
This bachelor's thesis is about connecting packaging design with corporate identity. It describes the process of creating with an emphasis on connection between visual side and brand image. The theoretical part puts this theme into broader context, but simultaneously describes basic concepts related to corporate identity, packaging design and positioning. It tackles the general process of designing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: Maja Khabirova
- Oponent: Hyu Nghia Phung
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69690
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
Kateřina Pavuková -
Firemní identita a její význam pro dlouhodobou motivaci zaměstnanců podniku
Luke Bojčev -
Firemní identita vybrané společnosti
Vivienne Makumbirofa -
Firemní identita malého podniku s praktickou aplikací na vybranou společnost
Nikola Jančíková -
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Barbora Novotná -
Vizuální identita firmy
Miroslav Svorada