Ing. Rebecca Pániková

Master's thesis

Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie

Social networks as an effective form of marketing communication
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of marketing communication of companies through social networks and then suggest ways to improve communication with customers and potential customers. The diploma thesis points out effective forms of marketing communication. It includes current online marketing statistics and trends for online business on social networks for the current year 2022 …viac
Abstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotiť efektivitu marketingovej komunikácie podnikov prostredníctvom sociálnych sietí a následne navrhnúť možností zlepšenia komunikácie so zákazníkmi a potencionálnymi zákazníkmi. Diplomová práca poukazuje na efektívne formy marketingovej komunikácie. Zahŕňa aktuálne štatistiky online marketingu a trendy pre online podnikanie na sociálnych sieťach pre súčasný rok 2022 …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/d19uu/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Institute of Hospitality Management and Economics

Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry