Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie – Ing. Rebecca Pániková
Ing. Rebecca Pániková
Master's thesis
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Social networks as an effective form of marketing communication
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of marketing communication of companies through social networks and then suggest ways to improve communication with customers and potential customers. The diploma thesis points out effective forms of marketing communication. It includes current online marketing statistics and trends for online business on social networks for the current year 2022 …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce je zhodnotiť efektivitu marketingovej komunikácie podnikov prostredníctvom sociálnych sietí a následne navrhnúť možností zlepšenia komunikácie so zákazníkmi a potencionálnymi zákazníkmi. Diplomová práca poukazuje na efektívne formy marketingovej komunikácie. Zahŕňa aktuálne štatistiky online marketingu a trendy pre online podnikanie na sociálnych sieťach pre súčasný rok 2022 …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/d19uu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedúci: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PÁNIKOVÁ, Rebecca. \textit{Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie}. Online. Diplomová práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/sdmhnd/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Master programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing Management in Hospitality and Tourism Industry
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Teória a psychológia farieb v internetovej komunikácii
Matej Kvasňovský