Bc. Petra ŠEVČÍKOVÁ

Diplomová práce

Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci

The competitive environment and identification of competitive advantages for the effective communication
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je navrhnout efektivní komunikaci pro subjekt podnikající v cestovním ruchu, konkrétně po restaurační zařízení hotelu Zámeček. Zaměřuje se na analýzu marketingového prostředí podniku, dále na analýzu konkurence, zákazníků a také je zde zhodnocen současný marketingový mix podniku. V neposlední řadě je provedena SWOT analýza, která shrnuje důležité poznatky, týkající se …více
Abstract:
The purpose of this thesis is to design an effective communication for the entity doing business in the tourism sector, specifically for the restaurant of hotel Zámeček. It focuses on the analysis of marketing environment of company, as well as the analysis of competi-tors, customers, and there is assessed also the current marketing mix of hotel. Next compo-nent of thesis is a SWOT analysis, which …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor: 18611

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠEVČÍKOVÁ, Petra. Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace