Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci – Bc. Petra ŠEVČÍKOVÁ
Bc. Petra ŠEVČÍKOVÁ
Diplomová práce
Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci
The competitive environment and identification of competitive advantages for the effective communication
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je navrhnout efektivní komunikaci pro subjekt podnikající v cestovním ruchu, konkrétně po restaurační zařízení hotelu Zámeček. Zaměřuje se na analýzu marketingového prostředí podniku, dále na analýzu konkurence, zákazníků a také je zde zhodnocen současný marketingový mix podniku. V neposlední řadě je provedena SWOT analýza, která shrnuje důležité poznatky, týkající se …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to design an effective communication for the entity doing business in the tourism sector, specifically for the restaurant of hotel Zámeček. It focuses on the analysis of marketing environment of company, as well as the analysis of competi-tors, customers, and there is assessed also the current marketing mix of hotel. Next compo-nent of thesis is a SWOT analysis, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
18611
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠEVČÍKOVÁ, Petra. \textit{Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/sdtmc3/.
Jak správně citovat práci
ŠEVČÍKOVÁ, Petra. Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Marketingová komunikace v kongresovém cestovním ruchu
Adéla Koudelková -
Marketingová komunikace v cestovní agentuře Invia
Khanh Ngoc Mai -
Integrovaná marketingová komunikace domácího cestovního ruchu regionu Vranovsko
Tomáš Karásek -
Marketingová komunikace vybrané cestovní kanceláře
Klára Persánová