Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce – Zuzana VACUROVÁ
Zuzana VACUROVÁ
Bakalářská práce
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
The impact of an influencer marketing campaign on brand awareness
Anotace:
Práce zkoumá vliv influencer marketingu na sociální síti Instagram na povědomí o značce. Cílem práce bylo vyhodnotit, jak reklama pomocí influencera ovlivnila povědomí o značce a na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení pro vybranou firmu. Sběr primárních dat byl proveden elektronickým dotazníkovým šetřením, na jehož základě bylo porovnáno povědomí mezi sledujícími influencera a sledujícími …víceAbstract:
This thesis explored the impact of an influencer marketing campaign on Instagram on brand awareness. The goal of this thesis was to evaluate how advertising through an influencer changed brand awareness among the influencer's followers and, based on the results, to create advice for the company. Primary data was collected through an online questionnaire and brand awareness between the influencer's …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Povolná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACUROVÁ, Zuzana. \textit{Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/sechpc/.
Jak správně citovat práci
VACUROVÁ, Zuzana. Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová