Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce – Zuzana VACUROVÁ
Zuzana VACUROVÁ
Bachelor's thesis
Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce
The impact of an influencer marketing campaign on brand awareness
Abstract:
Práce zkoumá vliv influencer marketingu na sociální síti Instagram na povědomí o značce. Cílem práce bylo vyhodnotit, jak reklama pomocí influencera ovlivnila povědomí o značce a na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení pro vybranou firmu. Sběr primárních dat byl proveden elektronickým dotazníkovým šetřením, na jehož základě bylo porovnáno povědomí mezi sledujícími influencera a sledujícími …moreAbstract:
This thesis explored the impact of an influencer marketing campaign on Instagram on brand awareness. The goal of this thesis was to evaluate how advertising through an influencer changed brand awareness among the influencer's followers and, based on the results, to create advice for the company. Primary data was collected through an online questionnaire and brand awareness between the influencer's …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Povolná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VACUROVÁ, Zuzana. \textit{Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2020. Available from: https://theses.cz/id/sechpc/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VACUROVÁ, Zuzana. Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová