Zuzana VACUROVÁ

Bachelor's thesis

Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce

The impact of an influencer marketing campaign on brand awareness
Abstract:
Práce zkoumá vliv influencer marketingu na sociální síti Instagram na povědomí o značce. Cílem práce bylo vyhodnotit, jak reklama pomocí influencera ovlivnila povědomí o značce a na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení pro vybranou firmu. Sběr primárních dat byl proveden elektronickým dotazníkovým šetřením, na jehož základě bylo porovnáno povědomí mezi sledujícími influencera a sledujícími …more
Abstract:
This thesis explored the impact of an influencer marketing campaign on Instagram on brand awareness. The goal of this thesis was to evaluate how advertising through an influencer changed brand awareness among the influencer's followers and, based on the results, to create advice for the company. Primary data was collected through an online questionnaire and brand awareness between the influencer's …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Povolná

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VACUROVÁ, Zuzana. Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická