Zuzana VACUROVÁ

Bakalářská práce

Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce

The impact of an influencer marketing campaign on brand awareness
Anotace:
Práce zkoumá vliv influencer marketingu na sociální síti Instagram na povědomí o značce. Cílem práce bylo vyhodnotit, jak reklama pomocí influencera ovlivnila povědomí o značce a na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení pro vybranou firmu. Sběr primárních dat byl proveden elektronickým dotazníkovým šetřením, na jehož základě bylo porovnáno povědomí mezi sledujícími influencera a sledujícími …více
Abstract:
This thesis explored the impact of an influencer marketing campaign on Instagram on brand awareness. The goal of this thesis was to evaluate how advertising through an influencer changed brand awareness among the influencer's followers and, based on the results, to create advice for the company. Primary data was collected through an online questionnaire and brand awareness between the influencer's …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VACUROVÁ, Zuzana. Vliv spolupráce vybrané firmy s influencerem na povědomí o značce. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická