Eva Šajbidorová
Diplomová práce
Strategická analýza DHL Express
Strategic analysis of DHL Express Company
Anotace:
Analýza okolí, analýza vnitřních zdrojů a schopností podniku a SWOT analýza společnosti DHL Express. Divize DHL, její produkty a hlavní konkurenti.Abstract:
Analysis of external surroundings, analysis of internal sources and company abilities and SWOT analysis of DHL Express. Divisions of DHL, its products and main competitors.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14165
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: František Kovář
- Oponent: Iva Salačová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14165
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
ČINNOST SPOLEČNOSTI DHL SE ZAMĚŘENÍM NA DIVIZI DHL EXPRESS
Kateřina Bělohlávková -
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný -
Analýza přepravního systému ve společnosti DHL Freight, České Budějovice
Filip Bartoš -
Analysis of a Particular Logistic Systems: DHL case
Daria Goliberenko -
Marketingstrategie der Firma DHL / Marketingová strategie firmy DHL
Markéta KAĎORKOVÁ -
Riadenie medzinárodných virtuálnych tímov vo vybranej spoločnosti DHL IT Services
Oľga Štefanová -
Transformation of IT Services in ŠKODA AUTO DigiLab and DHL Information Services Europe through Application of Scaled Agile Frameworks
Olesia Lacko