Bc. Kristýna AUGUSTINOVÁ
Master's thesis
Začínající školní psycholog
Kvalitativní výzkum procesu jeho pracovního začlenění
A School Psychologist at The Beginning of His Career
Abstract:
Tato práce se zabývá aspekty, které provází proces začlenění začínajícího školního psychologa na nové pracovní místo. Hlavní výzkumná otázka se ptala, na co by se ve své práci měl zaměřit začínající školní psycholog. Její obecná charakteristika byla specifikována pomocí dalších tří podotázek ptajíc se po okruzích práce školního psychologa: práce se třídami, spolupráce s učiteli a vliv specifik školního …moreAbstract:
This thesis deals with different aspects of the integration of a beginning school psychologist into their new position. The main question 'What should the focus of psychologists' work be at the beginning of their career?' was examined in the thesis with the help of three complementing questions. These questions were to investigate different fields of their work: programmes for individual classes, cooperation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2015
Accessible from:: 7. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
AUGUSTINOVÁ, Kristýna. Začínající školní psycholog. Olomouc, 2015. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Asistent pedagoga a spolupráce s učiteli
Kristýna Babincová -
Spolupráce učitele mateřské školy s dalšími odborníky při práci s dítětem s kochleárním implantátem
Anežka VÁCHOVÁ -
Činnosti vychovatele ve školní družině s dětmi s ADHD
Pavlína Zvoníková -
Spolupráce asistenta pedagoga s učitelem u žáků s těžkým mentálním postižením
Ludmila Vitoušková -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Specifika práce učitele na málotřídní škole se zaměřením na žáky se specifickými poruchami učení
Alena Kubíčková -
Práce se sebehodnocením žáků v 1. třídě ZŠ
Klára Jandorová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights