Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2 – Dominika Randáčková
Dominika Randáčková
Bachelor's thesis
Akční výzkum zaměřený na využití projektového vyučování v hodinách anglického jazyka na úrovni B1/B2
Action research focused on the usage of project work in B1/B2 English classes
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na projektové vyučování a jeho využití v hodinách anglického jazyka. V teoretické části práce je rozebrána podstata této metody,její přínosy, klady a zápory, které s sebou přináší, obzvláště ve vztahu k proměnlivosti rolí učitele i žáků. Praktická část je dále věnována realizaci projektu na mém pracovišti a zkoumání, jak je projektové vyučování pro studenty vyhovující, …viacAbstract:
This thesis deals with project based learning and its usage in English classes. Theoretical part of this thesis is dedicated to the essence of project based learning, its good and bad sides focused on the change of roles of both teachers and students. The practical part deals both with a project that was implemented at my workplace and a research focused on how project based learning suits students …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2020
Identifikátor:
https://is.akcentcollege.cz/th/k2dxe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 9. 2020
- Vedúci: PaedDr. Dana Hánková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Markéta Zusková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / English as Foreign Language
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Economic Efficiency of the Investment Project in the Company
Yichen Yu -
Návrh informačního vzdělávání chovatelů psů a koček s využitím challenge based learning
Linda Dufková -
Defining, Developing, and Deploying a Digital Game-based Learning Experience for a Literature Class
Patrik Míša -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Využití projektového vyučování na 1. stupni ZŠ Usage of project school teaching at primary schools
Květoslava POKORNÁ -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Using Tablets for Project-Based Learning in EFL: Course Design
Tereza Potůčková -
Advantages and Disadvantages of Project-Based ESL Learning for Children with Attention Disorders
Radim KLEMENS