Ing. Tereza Marková
Bakalářská práce
Metody guerilla marketingu
Methods of guerilla marketing
Anotace:
Cílem této práce je představit guerillový marketing a zároveň objasnit důvod a počátky jeho vzniku. Zabývám se také metodami a místem guerillové komunikace v v marketingovém a komunikačním mixu. Zároveň se zaměřuji na nové trendy v elektronických médiích. Na praktických příkladech kampaní přibližuji přístupy a trendy. Snažím se poskytnout ucelené informace o možnostech využití a objasnit, že se především …víceAbstract:
The main objective of this bachelor's thesis is to present guerilla marketing and to explain the reasons and beginning of its origin. I am also providing methods and position of guerilla communication within marketing and communication mix. I also foucus on new trends in electronic media where I show new methods and trends in case studies. I try to give a complete information about possibilities of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bkmiv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Luděk Vajner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová