Firemní kultura ve vybraném podniku – Bc. Anna Cahlíková
Bc. Anna Cahlíková
Diplomová práce
Firemní kultura ve vybraném podniku
Corporate Culture
Anotace:
Hlavním této cílem práce je vyhodnotit firemní kulturu ve vybrané organizaci a spokojenost zaměstnanců s firemní kulturou. Dílčím cílem je identifikace prvků firemní kultury a typu firemní kultury. Vybranou organizací je MediaRey S.E., respektive několik jejích oddělení. Práce nejdříve shrnuje teoretické poznatky o konceptu firemní kultury. Tvorba metodiky analýzy navazuje na poznatky shrnuté v teoretické …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to evaluate the corporate culture in the selected organization and the satisfaction of employees with the corporate culture. The partial goal is to identify the elements of corporate culture and the type of corporate culture. The selected organization is MediaRey S.E., or several of its departments. The work first summarizes the theoretical knowledge about the concept …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Mikulka, B.Th. Ph.D. MSc.
- Oponent: Radomír Saliger, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19's Effect on Corporate Culture
Gerardo Ruben Lafebre -
Proposal for the development of corporate culture at Logoprint
Volodymyr Ushno -
Safeguarding Corporate Culture in the Hybrid Workplace
Ilya Novokhatskiy -
How SAP Incorporates Inclusivity in their Corporate Culture
Preethika Prasanthan -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Kateřina Skalická -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková