Ing. Denisa Pešková

Bakalářská práce

Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy

Sales promotions on the Internet with a focus on loyalty programs
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na podporu prodeje na internetu, nejvíce pozornosti věnuje věrnostním programům. Seznamuje čtenáře s novými trendy a možnostmi, které mohou obchodníci v současné době využít pro větší efektivnost prodeje a upevnění své pozice na trhu v boji s konkurencí. Praktická část obsahuje analýzu existujících věrnostních programů konkrétních společností. Výsledkem je vytvoření …více
Abstract:
This thesis is focused on promote sales on the Internet, most attention is paid to loyalty programs. Introduces readers to new trends and possibilities that marketers can currently be used for more effective sales and consolidate its market position in the fight with the competition. The practical part contains an analysis of existing loyalty programs specific companies. The result is a new loyalty …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace