Foodblogging (série publicistických interview pro časopis Instinkt) – Mgr. Veronika Pořízková
Mgr. Veronika Pořízková
Bakalářská práce
Foodblogging (série publicistických interview pro časopis Instinkt)
Foodblogging (collection of interviews for Instinkt magazine)
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o fenoménu blogování o jídle, pro které se ustálil anglický název foodblogging. Autorka téma přibližuje prostřednictvím série pěti publicistických rozhovorů pro společenský týdeník Instinkt. Práce se skládá ze dvou částí. V první, teoretické části, autorka popisuje proměny fenoménu jídla, blogování a teoreticky ukotví zvolený žánr rozhovor. Empirickou část tvoří popis cílového …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the phenomenon of foodblogging. Author brings the series of five publicistic interviews for the Instinkt magazine. In the first, theoretical part, changes in food culture, blogging and genre of interview are explained. The empirical part consists of description of the chosen target magazine based on both official data and qualitative research within the magazine. Creative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/flcwm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Jiřina Salaquardová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Agricultural programs affecting food security and sustainability in Zimbabwe
Safiyya Kassim -
Factors affecting the use of food safety practices: A case of Bauchi state, Nigeria
Mustapha Yakubu Madaki -
Bloggeři jako názoroví vůdci (série publicistických rozhovorů pro magazín Interview)
Veronika Bulánková -
Blog - moderní marketingový nástroj
Lucie Nohynková -
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Alžběta Kleinová