Kateřina Černíková
Master's thesis
Uvedení produktové inovace na trh
Abstract:
Cílem diplomové práce je příprava a uvedení produktové inovace na trh v rámci seg-mentu terciálního vzdělávání včetně aplikace inovace ve vybrané vzdělávacím zařízení. Hlavním přínosem práce je analýza současného stavu, návrh inovace včetně business plánu a komunikační strategie při uvedení inovace na trh. V rámci business plánu je pro zhodnocení prostředí využita PEST analýza, Porterův model 5-ti …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to prepare and launch product innovation on the market within tertiary education, including the application of innovation within a selected educational facility. The main contribution of the thesis is the current state analysis, the proposal of the innovation including the business plan and the communication strategy for the introduction of innovation to the market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019
Identifier:
http://theses.cz/id/sg2y7r/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNÍKOVÁ, Kateřina. \textit{Uvedení produktové inovace na trh}. Online. Master's thesis. Praha: Czech Technical University in Prague, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Available from: https://theses.cz/id/sg2y7r/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Master programme / field:
Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku
Theses on a related topic
-
Translation in Language Education: approaches, reflections, and innovation potential
Monika BÁRTOVÁ -
An Innovation of Marketing Communication Strategy of an Online Jewelry Store
Martina Kubíčková -
Uvedení produktové inovace na B2B trh
Kateřina Neradová -
Projekt inovace marketingové komunikační strategie společnosti EKO-KOM, a.s.
Romana Věntusová -
Návrh inovace komunikační strategie veganských bister
Pavlína Šmídová -
Inovace produktové řady vybrané firmy a její komunikace se spotřebitelem v ČR
Tereza Dvořáková -
Inovace komunikace firmy v produktové kategorii prémiové psí výživy.
Petr Stein -
Využití ICT ve vzdělávání interními lektory ve firmě
Jiří Káčerek