Vliv sociálních a psychologických faktorů na online nákupní chování – Bc. Helena Marie-Anna Szostková
Bc. Helena Marie-Anna Szostková
Diplomová práce
Vliv sociálních a psychologických faktorů na online nákupní chování
The influence of social and psychological factors on online shopping behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na výzkum online nákupního chování českého spotřebitele se zaměřením na studium vlivu vybraných sociálních a psychologických faktorů. Teoretická část práce shrnuje poznatky české i zahraniční odborné literatury a vysvětluje blíže pojem online nákupní chování, jeho modely či vývoj s ohledem na technologické inovace. Zaměřuje se především na shrnutí faktorů ovlivňujících online …víceAbstract:
The thesis focuses on the research of online shopping behaviour of Czech consumers with a focus on the study of the influence of selected social and psychological factors. The theoretical part of the thesis summarizes the findings of the Czech and foreign literature and explains in more detail the concept of online shopping behaviour, its models or development with regard to technological innovations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SZOSTKOVÁ, Helena Marie-Anna. \textit{Vliv sociálních a~psychologických faktorů na online nákupní chování}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/sggv53/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová