Profesiografie školního psychologa – Bc. Bc. Martin GALBAVÝ
Bc. Bc. Martin GALBAVÝ
Bakalářská práce
Profesiografie školního psychologa
Professiography school psychologist
Anotace:
Práce se zabývá problematikou pohledu učitelů na školního psychologa a jeho roli ve škole. V teoretické části práce je nejprve pojednáno o školním psychologovi, pozornost je soustředěna zejména na jeho roli ve škole a jeho úlohu v poradenském systému v České republice. Zmíněny jsou i další relevantní aspeky profese školního psychologa (legislativa, příznačné rysy školně-psychologické práce v rámci …víceAbstract:
This diploma work is focused on the problem of teacher´s view of the school psychologist and his role at school. In the theoretic part of my work I at first discuss school psychologist´s profession, his role in the school system and in the counselling system in Czech republic. I also mention other relevant aspects of the school psychologist´s profession (legislation, cpecific attributes of school psychologist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2013
Zveřejnit od: 10. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslava Stolařová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GALBAVÝ, Martin. Profesiografie školního psychologa. Mladá Boleslav, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Školský management
Práce na příbuzné téma
-
Účel a role profesní facebookové skupiny „Školní psychologové“
Aneta Bočková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Etnické složení obyvatelstva SSSR: Sovětská identita versus etnická identita
Yevgeniya Boychenko -
BRST symetrie a Wardova identita v QED s 't Hooftovou-Veltmanovou kalibrací
Martina Bártová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Hudba a identita: Spôsob utvárania identity medzi nasledovníkmi Žiarislava
Michal Puchovský -
Profesní identita učitelů Montessori škol
Miroslav Jurčík -
Identita, komunikace a sociální sítě
Jan Rigó
Název
Vložil
Vloženo
Práva