Určení lékařské diagnózy – je podmínkou pro pedagogickou intervenci? – Bc. Klára Šrůtková
Bc. Klára Šrůtková
Master's thesis
Určení lékařské diagnózy – je podmínkou pro pedagogickou intervenci?
Determination of medical diagnosisi – is a prerequisite for educational intervention?
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá vlivem diagnostiky poruch autistického spektra (PAS) na následnou péči o dítě. Práce je rozdělena do dvou oddílů, teoretické a tvůrčí části. Práce referuje o PAS, vymezuje pojem a etiologii, zabývá se charakteristikou PAS. Podává informace o raném vývoji dítěte s autismem a o diagnostice tohoto postižení. Obsahem je také stanovení diagnózy PAS se zaměřením na dětský a atypický …viacAbstract:
The thesis is focused on the influence of the diagnostics of the autistic spectrum disorder (ASD) on the subsequent child care. The work is divided into two sections – theoretical and creative one. It concentrates on ASD, delimiting the meaning of the term and its etiology, outlining the characteristic features of ASD and its diagnostics and summarizing the information on early development of children …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tklyh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2014
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Zita Nováková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education for Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Fáze postupné akceptace zdravotního postižení dítěte z pohledu rodinných příslušníků a její determinanty
Kateřina VÍTOVÁ -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Pedagogická intervence u dítěte s dětským autismem s využitím vyrobených didaktických pomůcek
Alexandra LHOTÁKOVÁ