Marketingová stratégia NEWTON University – Veronika Pipas
Veronika Pipas
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia NEWTON University
Marketingový plán NEWTON University
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je v krátkosti zanalyzovat současnou marketingovou strategii NEWTON University, zhodnotit její účinnost, vyhodnotit silné a slabé stránky instituce, ale také příležitosti a hrozby. Následně navrhnout doporučení a návrhy pro zlepšení stávajících marketingových aktivit školy. První, tedy teoretická část práce je zaměřena na popsání důležitých odborných pojmů a termínů vztahujících …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to briefly analyze the current marketing strategy of NEWTON University and evaluate its effectiveness. Furthermore, to propose recommendations for improving the existing marketing activities of the school in the future. The first part, ie theoretical part of the work is focused on the description of important technical terms and terms related to marketing, strategy …viacAbstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je v krátkosti zanalyzovať súčasnú marketingovú stratégiu NEWTON University, zhodnotiť jej účinnosť, vyhodnotiť silné a slabé stránky inštitúcie, ale aj príležitosti a hrozby. Následne navrhnúť odporúčania a návrhy pre zlepšenie stávajúcich marketingových aktivít školy. Prvá, teda teoretická časť práce je zameraná na popísanie dôležitých odborných pojmov a termínov vzťahujúcich …viacKľúčové slová
Marketing Marketingová strategie Marketingový mix Marketingová strategie podniku Vysoká škola SWOT analýza
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Influncers contribution to marketing strategy of E-sport company: the case of Riot games, Inc
Filip Kolacia -
Effect of the PESTELE Factors on the Marketing Strategy of the FMCG Sector in India
Neelkumar Kapashi -
Marketing strategy of the brand United Colors of Benetton aiming at generation Z
Terézia Čížiková -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia