Veronika Pipas

Bakalářská práce

Marketingová stratégia NEWTON University

Marketingový plán NEWTON University
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je v krátkosti zanalyzovat současnou marketingovou strategii NEWTON University, zhodnotit její účinnost, vyhodnotit silné a slabé stránky instituce, ale také příležitosti a hrozby. Následně navrhnout doporučení a návrhy pro zlepšení stávajících marketingových aktivit školy. První, tedy teoretická část práce je zaměřena na popsání důležitých odborných pojmů a termínů vztahujících …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to briefly analyze the current marketing strategy of NEWTON University and evaluate its effectiveness. Furthermore, to propose recommendations for improving the existing marketing activities of the school in the future. The first part, ie theoretical part of the work is focused on the description of important technical terms and terms related to marketing, strategy …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je v krátkosti zanalyzovať súčasnú marketingovú stratégiu NEWTON University, zhodnotiť jej účinnosť, vyhodnotiť silné a slabé stránky inštitúcie, ale aj príležitosti a hrozby. Následne navrhnúť odporúčania a návrhy pre zlepšenie stávajúcich marketingových aktivít školy. Prvá, teda teoretická časť práce je zameraná na popísanie dôležitých odborných pojmov a termínov vzťahujúcich …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON