Návrh reklamní kampaně pro sortiment koupelen společnosti HOPA CZ, s. r. o. v ČR – Eliška ŤULPOVÁ
Eliška ŤULPOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh reklamní kampaně pro sortiment koupelen společnosti HOPA CZ, s. r. o. v ČR
Proposal of an advertising campaign for bathrooms assortment of company HOPA CZ, s. r. o. in Czech Republic
Anotácia:
V bakalářské práci se zabývám problematikou navržení a vytvoření reklamní kampaně pro společnost HOPA CZ, s. r. o. Cílem mé práce je vytvořit úspěšnou reklamní kampaň. Teoretická část práce obsahuje rešerši odborné literatury k vybranému tématu, vhodných pojmů a postupů při přípravě reklamní kampaně. V úvodu praktické části představím společnost HOPA CZ, s. r. o. a její dosavadní činnost. Pokračuji …viacAbstract:
In this bachelor thesis I deal with issues of concept and creation of advertising campaign for company HOPA CZ, s. r. o. The aim of my work is to create a successful advertising campaign. The theoretical part of this work contains research in literature describing selected theme, appropriate concepts and a procedure of preparation of an advertising campaign. At the beginning of the practical part I …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
21267
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŤULPOVÁ, Eliška. \textit{Návrh reklamní kampaně pro sortiment koupelen společnosti HOPA CZ, s. r. o. v ČR}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/sgx69y/.
Jak správně citovat práci
ŤULPOVÁ, Eliška. Návrh reklamní kampaně pro sortiment koupelen společnosti HOPA CZ, s. r. o. v ČR. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova