Gameblender - tvorba interaktivních aplikací – Bc. Ivo KLÁSEK
Bc. Ivo KLÁSEK
Bachelor's thesis
Gameblender - tvorba interaktivních aplikací
Gameblender - creation of interactive applications
Anotácia:
Bakalářská práce se týká tvorby 3D interaktivních aplikací v programu Blender.Cílem práce je vytvořit jednoduchou příručku o tvorbě interaktivních aplikací, která by měla sloužit jako studijní materiál a také vytvořit názornou aplikaci, která demonstruje interaktivní schopnosti Blenderu.Abstract:
Bachelor thesis is concerned to creation of 3D interactive applications in Blender. The goal of this bachelor thesis is to create a simple manual about creation of interactive applications that should be making for educational purposes and also to create illustration application that demonstrates interactive abilities of Blender.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2006
Identifikátor:
3282
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLÁSEK, Ivo. Gameblender - tvorba interaktivních aplikací. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 06. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Engineering Informatics / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
User Issues of Interactive 3D Geovisualizations
Lukáš Herman -
Interaktivní webové aplikace pro podporu výuky 3D počítačové grafiky
Jan Morávek -
Interaktivní webové aplikace pro podporu výuky 3D počítačové grafiky
Jaroslav Priščák -
Interaktivní webové aplikace pro podporu výuky 3D počítačové grafiky
Jaroslav Priščák -
Interaktivní didaktická aplikace pro výuku základů ovládání počítače v nástroji Unity 3D
Ondřej STRMISKA -
Aplikace pro vizuální skládání transformací 3D scény
Jiří Vokřínek -
Interacting With 3D Geovisualizations: Cognitive Processing of Virtual Geographic Environments
Vojtěch Juřík -
Dělení 3D modelů pro 3D tisk
Michal Čaba