Stav inkluzivního předškolního vzdělávání v Královéhradeckém kraji – Bc. Barbora Janovská
Bc. Barbora Janovská
Diplomová práce
Stav inkluzivního předškolního vzdělávání v Královéhradeckém kraji
The Condition of Inclusive Pre-School Education in Královéhradecký Region
Anotace:
Diplomová práce se věnuje posouzení stavu inkluzivního předškolního vzdělávání v Královéhradeckém kraji. Text diplomové práce je rozdělen do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou teoretické. Věnují se vývoji, legislativě, cílům a podmínkám inkluzivního vzdělávání v České republice a poradenským službám. Dále je zde přiblížena charakteristika edukace v prostředí mateřské školy, rámcový vzdělávací program …víceAbstract:
This diploma thesis deals with an evaluation of the level of inclusive preschool education in Královéhradecký region. The content is divided into four chapters. First three are theoretical, concerning legislation, goals and conditions of inclusive education in the Czech Republic and consulting services. Then the focus is put on education in preschool environment, Framework Education Programme for Preschool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f39rw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2017
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová