Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod – Marek Burkert
Marek Burkert
Bakalářská práce
Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod
Use Online Marketing Tools for Online Store
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu online marketingu pro internetový obchod. Cílem práce je využít online marketingové nástroje pro internetový obchod www.podomacku.eu, se zaměřením na SEO a reklamní systémy. Teoretická část je zaměřena na všechny obecné informace spojené s online marketingem. Praktická část je zaměřena na implementaci teoretických poznatků do praxe. V praktické části jsou …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the field of online marketing for online shop. Focus on online marketing tools for the online store www.podomacku.eu, focus on SEO and advertising systems. The theoretical part is focused on all general information about online marketing. The practical part is focused on the implementation of theoretical knowledge into practice. In the practical part are applied theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina SASÍNKOVÁ, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Burkert, Marek. Využiti on-line marketingových nástrojů pro internetový obchod. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Využití PPC a SEO v oblasti online marketingu
Jan Procházka -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Najman, M.
24. 3. 2020