Petra KRŠŇÁKOVÁ

Master's thesis

Analýza výrobkového portfolia B2B firem. Případová studie Jotun Powder Coatings.

B2B segment - product portfolio analysis. Jotun Powder Coatings - key study.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je návrh na optimalizaci výrobkového sortimentu firmy Jotun Powder Coatings. Z toho důvodu jsem analyzovala zákazníky společnosti, vytvořila jsem SWOT analýzu a analýzu jednotlivých segmentů a vybraných výrobkových skupin.
Abstract:
The goal of the graduation theses is proposal for product portfolio optimalization of company Jotun Powder Coatings. It was a reason for a short customer´s analysis, SWOT analysis and analysis of the individual segments and chosen product groups.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 11. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 1. 2010
  • Supervisor: Ing. Martin Auervek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KRŠŇÁKOVÁ, Petra. Analýza výrobkového portfolia B2B firem. Případová studie Jotun Powder Coatings.. Ústí nad Labem, 2009. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 11. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická