Vesna Hockicková

Bakalářská práce

Dopady pandémie covid-19 na marketingovú stratégiu: prípadová štúdia slovenskej cestovnej kancelárie

Dopady pandémie covid-19 na marketingovú stratégiu: prípadová štúdia slovenskej cestovnej kancelárie
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv pandemie covid-19 na marketingové strategie cestovních kanceláří na Slovensku. Teoretická část práce analyzuje globální a ekonomické dopady pandemie, se zvláštním zaměřením na sektor cestovního ruchu a cestovní kanceláře. Následně jsou prozkoumány klíčové marketingové strategie v sektoru cestovního ruchu a adaptační opatření a inovace marketingových strategií cestovních …více
Abstract:
This bachelor thesis examines the impact of the covid-19 pandemic on the marketing strategies of travel agencies in Slovakia. The theoretical part of the work analyzes the global and economic impacts of the pandemic, with a special focus on the tourism sector and travel agencies. Subsequently, key marketing strategies in the tourism sector and adaptation measures and innovations in the marketing strategies …více
Abstract:
Táto bakalárska práca skúma vplyv pandémie covid-19 na marketingové stratégie cestovných kancelárií na Slovensku. Teoretická časť práce analyzuje globálne a ekonomické dopady pandémie, s osobitným zameraním na sektor cestovného ruchu a cestovné kancelárie. Následne sú preskúmané kľúčové marketingové stratégie v sektore cestovného ruchu a adaptačné opatrenia a inovácie marketingových stratégií cestovných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2024
  • Vedoucí: Pavel Černý
  • Oponent: Petr Scholz

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92330