Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace – Bc. Tomáš Kopáček
Bc. Tomáš Kopáček
Bakalářská práce
Guerrilla jako prostředek marketingové komunikace
Guerrilla as a part of a marketing communication
Anotace:
Práce pojednává o problematice guerillového marketingu, který svojí netradiční formou umožňuje zaujetí velkého množství osob a může tak být výrazně ekonomicky efektivní. Teoretická část analyzuje dostupné prameny odborné literatury a přibližuje jednotlivé nástroje a typy guerilla marketingu. V praktické části se práce zabývá analýzou reálných dat z příspěvků na sociální síti Facebook z guerillových …víceAbstract:
The thesis discusses the matter of guerilla marketing which enables captivating a large amount of people because of its unconventional form and thus can be distinctively more economically efficient. The theoretical part anlyses available literature sources and explains the tools and types of guerilla marketing. The practical part resolves around the analysis of real data from posts from guerilla marketing …víceKlíčová slova
guerilla marketing online marketing komunikační kanály komunikační kampaně marketingová komunikace propagace efektivita míra zapojení uživatele cena za jedno zobrazení virální videa povědomí o značce organický dosah placený dosah analýza dat communication channels communication campaigns marketing communication propagation efectiveness engagement rate cost per view viral videos brand awareness organic reach paid reach data analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zgvws/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová