Datamining: Jeho úskalí a potenciál z hlediska elektronického marketingu – Bc. František Kohout, B.S.B.A.
Bc. František Kohout, B.S.B.A.
Diplomová práce
Datamining: Jeho úskalí a potenciál z hlediska elektronického marketingu
Datamining: Its bottlenecks and potential in the Electronic marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení a praktická demonstrace možnosti využití metod a modelů dataminingu v rámci elektronického marketingu. Teoretická část práce popisuje procesní model dolování dat CRISP-DM a vybrané metody data miningu. Dále rozebírá informační potřeby elektronického marketingu a související možnosti nasazení metod dolování dat k podpoře marketingových aktivit využívajících vybrané …víceAbstract:
The goal of this diploma thesis is to evaluate and demonstrate the application of data mining methods and models in the field of electronic marketing. To that end, the theoretical part of this thesis describes the CRISP-DM data mining process framework and selected data mining methods. Furthermore, it evaluates the information needs of electronic marketing and the usage of data mining methods in support …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xfs2a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2012
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Šašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Propensity skóre v biomedicíně
Vojtěch Novák -
Párování pomocí propenzitních skórů v kontrafaktuální dopadové evaluaci
Michaela Poláková -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík