Bc. František Kohout, B.S.B.A.

Diplomová práce

Datamining: Jeho úskalí a potenciál z hlediska elektronického marketingu

Datamining: Its bottlenecks and potential in the Electronic marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení a praktická demonstrace možnosti využití metod a modelů dataminingu v rámci elektronického marketingu. Teoretická část práce popisuje procesní model dolování dat CRISP-DM a vybrané metody data miningu. Dále rozebírá informační potřeby elektronického marketingu a související možnosti nasazení metod dolování dat k podpoře marketingových aktivit využívajících vybrané …více
Abstract:
The goal of this diploma thesis is to evaluate and demonstrate the application of data mining methods and models in the field of electronic marketing. To that end, the theoretical part of this thesis describes the CRISP-DM data mining process framework and selected data mining methods. Furthermore, it evaluates the information needs of electronic marketing and the usage of data mining methods in support …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní