Aleš Černý

Bakalářská práce

Využití sociálních sítí v marketingu podniku

Utilization of a social networks in the company marketing
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Využití sociální sítí v organizaci (podniku)" je analýza komunikace na sociální síti vybraného podniku a tvorba návrhu využití této komunikace. První část práce se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů, jakými jsou sociální sítě, sociální média a marketing, propagace firmy na sociálních sítích a bezpečnost firmy na sociálních sítích. Druhá část práce obdobným způsobem …více
Abstract:
The object of work "Use of social networks within an organization (enterprise)" is an analysis of the communication on the social network chosen company and devising the use of this communication. The first part deals with the theoretical definition of basic concepts, such as social networks, social media and marketing company promotion on social networks and security companies on social networks. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jan Panuš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Černý, Aleš. Využití sociálních sítí v marketingu podniku. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní