Bc. Matej Vravko

Master's thesis

Analýza budování značky vybraného podniku

Brand building analysis in the company
Abstract:
The objective of the submitted thesis: “ Brand building analysis in the company ” is to analyze all concrete activities focused on brand building and critical evaluation of the link with fixed brand building strategy in the company. For the analysis was chosen slovak producer of alcoholic bevereages Imperator. There was done the analysis of brand building approach for the corporate brand, including …more
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Analýza budování značky vybraného podniku“ je analýza konkrétních aktivit zaměřených na budování značky a kritické zhodnocení jejich návaznosti na stanovenou strategii budování značky v podniku. Pro analýzu byl zvolen slovenský výrobce alkoholických nápojů Imperator. Pro tuto značku byla provedena analýza strategie jejího budování a konkrétních aktivit sloužících k podpoře …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Michal Kozub
  • Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta