Chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky – Bc. Tereza SKLENÁŘOVÁ
Bc. Tereza SKLENÁŘOVÁ
Master's thesis
Chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky
Consumer behavior in the market with furniture products
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo zjistit chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Následně na základě zjištěných dat doporučit vybrané firmě inovaci marketingového mixu. První část diplomové práce byla zaměřena na získání informací souvisejících s danou problematikou. Druhá část byla zaměřena na zpracování získaných informací z dotazníkového šetření, které bylo provedeno u 200 respondentů …moreAbstract:
The aim of this thesis was to investigate the behavior of consumers in the market with furniture products. Based on the collected data to recommend selected company innovation marketing mix. The first part was focused on obtaining information related to this topic. THe second part focused on the treatment of information obtained from the survey, which was conducted among 200 respondents. The data obtained …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015
Accessible from:: 17. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Viktor VOJTKO, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKLENÁŘOVÁ, Tereza. \textit{Chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/sil763/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SKLENÁŘOVÁ, Tereza. Chování spotřebitelů na trhu s nábytkářskými výrobky. Č. Budějovice, 2015. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Spotřební chování současné mladé generace
Tereza Šmolíková -
Spotřební chování návštěvníků destinací dark turismu v České republice
Simona ROSOVÁ -
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
Kateřina Vojtová -
Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy
Veronika Zárubová -
Spotřební chování a udržitelná móda
Kristýna Zemanová -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Aneta Němečková -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Spotřební chování vybraného segmentu mládeže
Michael Šreiber
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights