Strategie a trendy v marketingu současné české rapové scény – Martin Severa
Martin Severa
Bachelor's thesis
Strategie a trendy v marketingu současné české rapové scény
Strategy and trends in the marketing of the current Czech rap scene
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současných marketingových trendů a jejich využití v českém rapovém průmyslu. Dále se zaměřuje na analýzu jednotlivých marketingových aktivit interpretky Pam Rabbit a na identifikaci klíčových faktorů pro interpretčiny marketingové přístupy s důrazem na efektivitu nových trendů v praxi.Abstract:
The bachelor‘s thesis deals with the analysis of current marketing trends and their use in the Czech rap industry. Furthemore, the thesis analyses the individual marketing activities of the interpreter Pam rabbit and identifies the key factors for the interpretation of marketing approaches with an emphasis on the production of new trends in practice.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Adam Polášek
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová