Motivace žáků základní školy prostřednictvím hry při výuce anglického jazyka – Bc. Tomáš Strnad
Bc. Tomáš Strnad
Diplomová práce
Motivace žáků základní školy prostřednictvím hry při výuce anglického jazyka
Motivation of Elementary School Pupils Through Games when Teaching English Language
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou motivace žáků na druhém stupni základní školy ve výuce anglického jazyka za použití didaktických her. Jedná se o teoreticko-aplikační typ práce. Cílem diplomové práce je vybrat a upravit didaktické hry, které by v sobě měly nést motivační prvek k učení a zájmu o anglický jazyk. Následně tyto hry aplikovat ve výuce a vyhodnotit naplnění jejich předpokládaného …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of the motivation of lower secondary school pupils in English language teaching using didactic games. It is a theoretical-application type of thesis. The aim of the thesis is to select and modify didactic games which should motivate pupils to learn and be interested in the English language. Then to apply these games in teaching and evaluate the fulfilment of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/wbeq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Developing Critical Thinking in English Classes at Elementary School
Maria Klechkova -
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Assessment of home-grown school feeding program on pupils’ nutrition, school enrolment, attendance and performance of public elementary school pupils in Northeastern Nigeria
Bulus Barnabas -
Desková hra "Krycí jména" jako didaktická pomůcka ve výuce českého jazyka
Michaela Vařbuchtová -
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Didaktická jazyková hra jako zábavný prvek ve vyučování ruského jazyka (Návrh tematických jazykových her)
Veronika Novotná -
Didactic Games as Motivation to Learn English Language
Kamila CERMANOVÁ