Problematika pracovní náplně asistenta pedagoga – Mgr. Marta DOSOUDILOVÁ
Mgr. Marta DOSOUDILOVÁ
Diplomová práce
Problematika pracovní náplně asistenta pedagoga
Issues of pedagogue assistant job role
Anotace:
Cílem práce je zjistit, zda je pracovní náplň asistenta pedagoga v praxi v souladu se současnou legislativou a metodikou a vymezit oblasti, ve kterých dochází k pochybením a kvantifikovat jejich míru. Úvodní polovina práce stanovuje teoretický základ pro následný výzkum dotazníkovým šetřením. Praktická část se zaobírá výsledky šetření, analyzuje je a diskutuje příčiny zjištěných jevů.Abstract:
The aim of the thesis is to examine whether the job description of assistant of pedagogue is in practice in accordance with current legislation and methodology and define areas where issues occur and quantify their level. The initial half of the thesis establishes the theoretical basis for subsequent research by questionnaire survey. The practical part deals with research results, analyzes them and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOSOUDILOVÁ, Marta. Problematika pracovní náplně asistenta pedagoga. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses sj6zvp sj6zvp/2
17. 4. 2019