Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál – Bc. Monika Masojídková
Bc. Monika Masojídková
Diplomová práce
Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál
Loyalty/rewarding schemes and their communication potential
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá věrnostními programy a jejich komunikačním potenciálem. Zaměřuje se na komerční a nekomerční věrnostní programy. Komerční typ věrnostního programu představuje Club 5* společnosti Studio Moderna. Nekomerční oblast zastupuje dětský nadační fond UNICEF. Práce si klade za cíl zhodnocení efektivnosti věrnostních programů, analýzu způsobů jejich využívání a jejich hlavní komunikační …víceAbstract:
Theme of this diploma thesis are loyalty schemes and their communication potential. It is focused on commercial and noncommercial loyalty schemes. Commercial loyalty program is represented by Club 5* which belongs to Studio Moderna company. Noncommercial field is represented by kids charity fond UNICEF. The aim of thesis is evaluation of loyalty schemes effectiveness, analysis of different kinds of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/at9ht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Monika Puršlová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Natalia Demokhina -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Martina Skočdopolová -
Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy
Iva Pelikánová